SOha 早孕期 1st trimester




年初發現懷孕了。肺炎的關係沒有跟什麼人見面,也因為是抱著平常心懷孕,所以才一直沒有大肆公佈什麼的。其實中間有 keep 住影肚子留念,斷斷續續也有記錄一下懷孕期間的情況,終於現在是8月,到快要生 SOha 寶寶出來的時候了

{1/2020} first ultrasound of SOha





{14/2/2020} Week 12  ⬆️ 早上起來還沒有吃什麼的肚子

剛好情人節就懷孕足三個月,這個關卡過得不算艱辛, morning sickness 還是會有一點,但不算嚴重。吃得到,吃得不多,卻又經常想食野,食完又好多胃氣,個胃又脹住唔舒服。可幸是只嘔過一次😙 算舒服。偶然還有點乸肚痛,沒有 spotting,相信是著床引起的感覺,所以也不太擔心。SOha 終於和本身的肚腩融為一體,開始硬淨了!

這三個月蝦爸每天什至隔幾小時問我有無唔舒服,每當我話肚有點乸乸哋就立刻皺起眉頭非常憂心。不過除了擔心陀B陀得穩唔穩,我們另外一個話題就是討論想要SOha仔還是SOha女 🤪 就是他自己想要仔來同佢踢波,我就想要個姐姐貼心啲又生性啲,當然最重要就是第時可以同個女扮靚一齊去 afternoontea 😌 不過我想起老公想要仔,又會想不如生咗個仔先啦,等下一胎無咁大壓力。其實一早已成定局卻又不知心裡煎熬什麼 🤔

在 11週 時就可以抽血驗 T21 advance ,是DNA產前篩檢法,準確檢測胎兒唐氏綜合症及其他染色體疾病,另外還可以知道性別。我還一直以為在下次產檢時才睇報告,仲約蝦爸下次產檢一齊去。點知姑娘就突然在情人節當天我辦公時打來,告訴我bb的性別 🤣 當下知完又繼續工作又要掩蓋興奮嘅心情真慘慘

這份大大的情人節禮物我要想個好方法向蝦爸公佈,不能隨便講出嚟。見面後佢就不斷叫我直接講啦直接講啦,但我還未諗到一個好方法🤪

回家後我就靈機一觸叫佢瞇埋眼,然後我抱家中2貓來開估!抱男貓比佢就是蝦仔,女就代表是蝦女,➡️➡️ 圖文相符,看蝦爸嘅含蓄笑容就知佢按耐住興奮心情等待bb同佢踢波,不過喵喵一臉無奈好想走🐱


就這樣也就過了 first trimester ❤️ 制服也可以換了

留言

。others。