從今以後(38)* 尋找我的 the one 婚鞋

因為我生得不矮,男友也不算好高,所以就算我想著三四吋高跟鞋,拍埋影相都不太好看,還是我顯得佢高大威比較緊要,所以我一心找 1.5-2 吋的婚鞋
一路都找不到啱心水的,因為吸睛的多數是高的鞋  >< 另外我也不希望花太多錢在婚鞋上,所以 jimmychoo 等名牌太貴了我都無睇過。
 

後來遇到 davids bridal 大減價,竟然我一直好鐘意那對 white by Vera Wang 大減價!減到 $30usd!雖然四吋咁高,我都唔理了!即刻叫美國的家人幫我買!呢對鞋是我當時心入面排 no.1 的 the one,真是好 trendy 又 elegant!點襯都得!


可惜真是太高,正式巴黎 pw 和 bigday 最後都無著到,只在團購 pw 和 bridal shower 時有著過來拍照,也算是出現過的。



之後影巴黎 pw 前,發現要面對現實,因為拍埋男友度真是不可以著太高!周圍搵,都沒有啱心水,最後在搵男禮背心時喺金都搵倒對不錯看的香檳金色 1.5 吋,夠簡單!只是$150,用來當 pw 道具也不錯!雖然影 pw 只穿了五分鐘左右(其他時間是著拖鞋,哈哈!)。最後也只有一張遠遠的相拍到這雙鞋。
後來有一晚上網找其他結婚的資料時,又念念不忘我的婚鞋還未有定案,結果就變了上網睇鞋!竟然見到 Badgley Mischka 有 1.5 吋,而且只係 $73.5(原價$275usd),又有我碼!同妹商量後,雖然本身係想搵opentoe,不過妹話 opentoe + low heel 會變娘,也真!所以決定要返密頭,家姐也說密頭感覺高貴點!
 
之後有天終於等到親戚從美國幫我帶對鞋回來!本來老公對新娘用的東西都不聞不問,都出口話好靚!講真婚禮都用好多錢,我真是唔太捨得買對 jimmy choo or RV,好在幸運地減價又有碼,這對mb也有大牌感覺和效果!水晶好閃!是好開心嘅!

   

結婚當天當然有攝影師專業的 close up 啦!配上我的 the one 真的好美好美好美好美好美!講了五次吖!☺️☺️☺️☺️☺️ 





留言

。others。