從今以後(7)* MUA Nicmakeup

big day 化妝對所以新娘來說都是很重要的一個項目,我自己去過好幾次婚禮飲宴,真的有點不認得新娘子!有些化得太濃,有些大眼妝太過份!嚇走人。。。。。

我對化妝都做左好多功課,身邊無乜朋友結婚先過自己,根本無 reference 可參考,只有問同期結婚的朋友的心水,再諗諗自己覺得什麼是重要的,再考慮一下


我考慮的因素有:

1。價錢
價錢當然是主要因素。太便宜的就肯定不好!太貴的又負擔不來(>_<)
所以我定了budget是$8000-12000,全日或2+6小時都可以,因為太早決定,還未知自己當天的行程,所以以$8000來找合適的mua就應該差不多

2。化妝自然
說過好幾次了,自然當然是主要因素啦^_^ 不過太韓式我又不喜歡喔,沒有血色在bigday不太好看呢!


3。髮型和髮飾
髮型也很重要,我很怕放一個玫瑰花上頭頂,又或者盤了頭成個大長今咁!而且我非常唔喜歡bigday用髮飾,很容易娘和過氣,用鮮花才是永恆不變的美,但鮮花也不是個個 mua 都識用或者處理得好好,而我選擇的mua,是我做了好多功課,在心水muas中用花用得最出神入化的!無論哪一個角度影相都有花,但又唔會覺得太多花,花多眼亂的!


4。試妝感覺
其實我對試妝的髮型無乜要求,因為我肯定當天會根據我的裙而改變,所以只需要睇個妝靚唔靚,mua熟唔熟手就可以了!而佢同我啱唔啱傾,不重要,只要大家保持禮貌客氣就夠了!


結果我只試了一個mua就決定了!由試妝到結婚足足超過一年,期間我不斷同 mua Nicole what's app,佢非常有耐性而且覆得好快,好多問題都答到我!當日我只需要2+6小時的plan,只要$8000左右,但後來追加提早費和的士費用等等。

結婚當天亦都無令我失望!褂頭,註冊,迎賓,進場,敬酒,全部都化得我超美的!當日 Nicole 也和我有商有量,有些事我想不通也會為我提出意見!當日我的姐妹已是一眾美人兒,我也曾擔心被姐妹們的美貌比下去,不過 Nicole 真的把我化得好美,一點風頭都無被搶!下一篇再看我的四個造型!

留言

。others。