從今以後(6)* 完美的巴黎 pre wedding

說是完美的,當然是天時地利人和都得好!我們一早已約好 mcphotography 巴黎等,原本天氣報告話落雨,結果當日天朗氣清,唯一不完美的就是我減肥還沒有成功囉 ._.

我們花在這個pw的錢是不少,但事實我們也覺得不算多!而且花在mc身上,是我們整個婚禮開支中覺得最值得的,因為每張像片都令我們回味無窮,感到甜蜜。

Mc & Jocelyn 非常合拍,並且好專業,雖然是二人公司,one man band,但所有野都在佢地掌握之中!時間都控制得好好!本來我想去一個遠d嘅城堡,最後佢地都建議我唔好,難得來到巴黎已經有好多好多地方可以影,去遠d花時間去坐車2小時來回,但2小時已經可以影好多相!我都覺得好啱,所以就放棄了心儀的城堡。

一見面mc就叫我地拎哂所有野比佢睇,幾多件衫,有啲咩props,仲有有啲咩想影一定要影,成日嘅流程等等,傾得好詳細。

第二日我地9點開始化妝,11點出發,影到日落天黑先9點!吃完晚飯再去影夜景,影到凌晨1點!佢地都豪無怨言,而且過程非常順利輕鬆愉快^_^

影相期間,因為之前影過free pw,完全感覺到mc的專業同執著,我個頭拎則多少少都唔得,隻手放低少少又唔得!但結果就係相入面睇到啦!完全唔生硬古怪,而且非常溫馨自然。

jocelyn幫我化妝都好自然,化出來都係我自己個樣,而且轉妝轉頭全部都好快手,仲同我配襯好所有飾物!

說真的,相同的景點影婚紗照我見過很多,但另一個攝影師出來的效果是不是相同,我相信大家有眼睇。每張相都是滲透著甜蜜的感覺,不是個個攝影師都做得到!

去相先!不想比老公出咁多鏡,所以多數係我嘅樣,佢係側臉 :p

留言

。others。