SOhaha 虎蝦生產日記



產後休息了一星期,才終於有返啲體力和精神

那個星期三,難忘的一天,生咗第二個仔

早上5am大蝦醒咗,去廁所見紅,其實得幾條血絲,上胎SO蝦哲逾期居留催生完全無經歷過見紅穿水陣痛,所以唔係好sure要唔要去醫院。搞埋大蝦瞓返,打俾產房問問就去醫院。雖然本身個心理準備係下星期催生,前一晚仲諗緊去邊度食好西。但第二胎怕產程太快,我都不敢怠慢

7am去到產房,只係1度😅教授話睇吓晏啲有無動靜。太早起身,好眼瞓,睏到12n都無動靜,開得2度。教授來到就幫我人手穿水,再打催生藥。剛好飲完最後一杯凍啡😛 3pm開始陣痛,聞笑氣,終於開5度

上胎打宇宙最偉大發明無痛 epidural,今胎我都爭札咗糾結咗好耐,雖然好想打,但橫掂第二胎個個都話好快生得出,我就把心一橫唔打無痛,試吓聞笑氣靠自己生💪🏻

本身5pm都無咩進展,有陣痛就聞下笑氣,都頂得住。上胎等打無痛之前都經歷咗一個鐘陣痛,嗰一個鐘真係就快過身👼🏻,今次聞住笑氣又原來頂得到,不過就唔做得無痛分娩咁舒適~ 點知到到5:30突然開到9度,到到最後10分鐘佢哋唔再比我聞笑氣,嗰10分鐘超勁辛苦,不過push咗無幾下,6點多啲,8磅虎蝦出世啦🐯

之後就繼續喺產房休息,點知我嘅痛苦還未完

到到8pm,望住好大個月亮,都開始感覺到自己流好多血,子宮收縮勁痛。姑娘幫我檢查完之後我已經開始極暈,初初我以為自己係肚餓。教授來到話要即刻同我入手術室止血,我極力反對但係教授都話要做😭奴都好擔心叫我做😢不情不願,人生第一次打橫入手術室😔以為MAC,入到去麻師話要同我GA⋯⋯我無打EA換來GA😭好在無bleeding,好快做完出返嚟無再流血了。教授話我 blood loss 1500ml,第二日hb跌咗3度,個人暈足幾日

好記得自己未醒透在recovery還是一直擰頭喊哂
唔想入OT唔想做唔想做,
好在蝦爸一直在我隔離

Midnight前回到產房觀察,漫長的一天過了,
蝦爸笑話今晚我哋享受一下staycation的感覺

孕期極辛苦,產程有點不幸運不順利,
不過,虎蝦健康就好,母子平安就好

虎蝦,welcome to our world 😊 papamama love you




留言

。others。